Yeni hedeflerine odaklanan Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, artık Pluxee markasıyla yoluna devam edecek. 30 yıldır Türkiye'de çalışan yan hakları, teşvik, ödüllendirme ve harcama yönetimi alanlarında hizmet veren şirket, Pluxee'nin yeni bakış açısıyla çalışan deneyimini kişiselleştirilmiş ve sürdürülebilir bir şekilde zenginleştirme sözü veriyor. Her gün 30 bin firmaya ve 1,5 milyon çalışana dokunan Pluxee, geniş ekosistemiyle yan haklar, teşvik, ödüllendirme ve harcama yönetimi alanlarında lider konumunu sürdürecek.
Pluxee Türkiye CEO'su Eda Uluca Özcan, Sodexo Grubu'nun deneyim ve vizyonunu Pluxee'nin yenilikçi, dijital, pozitif ve renkli dünyasıyla birleştirerek çalışan deneyimi ve yan haklar alanında fark yaratmaya odaklandıklarını belirtti. Özcan, Pluxee'nin, çalışanları mutlu etme amacıyla kişiselleştirilmiş deneyimler sunan bir HR-tech markası olarak çalışan dünyasındaki değişimlere ve bireysel esenlik beklentilerine yanıt vereceğini ifade etti.