A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası'ndaki son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etmesine rağmen gruptan çıkmayı başaramadı. Turnuvaya erken veda eden ay-yıldızlı ekipte, maçın ardından konuşan Arda Güler, dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
"NE DESELER HAKLILAR"
ABD karşısında takımının ilk golünü atan 21 yaşındaki milli futbolcu, taraftarların eleştirilerine hak verdiğini söyledi. Arda Güler, "Tüm eleştirileri haklı buluyorum. Ne deseler haklılar. Bundan sonra telafi edip, kendimizi kanıtlamak için bir fırsat olacak, inşallah bunu başarabiliriz." ifadelerini kullandı.
"HİÇBİRİMİZ İYİ OYNAMADIK"
Milli futbolcu, takım olarak beklentilerin uzağında kaldıklarını da vurgulayarak, "Hiçbirimiz iyi oynamadık, bu yüzden ne deseler haklılar. Kötü oynadık, elendik. Bu yüzden ne deseler haklılar ama inşallah bundan sonra telafi edebiliriz." dedi.
ABD karşısında alınan galibiyete rağmen gruptan çıkamayan A Milli Takım, Dünya Kupası'na grup aşamasında veda etti.





