Türkiye’nin en köklü içerik üreticilerinden Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM), satış süreci için düğmeye bastı. 1994 yılında Yılmaz Erdoğan ve Necati Akpınar tarafından kurulan şirket, Türkiye’de televizyon ve dijital platformlarda yayınlanan birçok yapımın arkasındaki marka konumunda.

BKM, potansiyel yatırımcılarla görüşmeleri yürütmesi ve süreci yönetmesi için yatırım bankası Servo Capital ile anlaştı.

Kim Kardashian’ın 'Ay'a gidilmedi' sözlerine NASA’dan yanıt: '6 kez gittik, gel kendin gör'
Kim Kardashian’ın 'Ay'a gidilmedi' sözlerine NASA’dan yanıt: '6 kez gittik, gel kendin gör'
İçeriği Görüntüle

BKM, YABANCI YATIRIMCILARIN RADARINDA

Mergermarket’in haberine göre, şirkete yakın kaynaklar çoğunluk hisselerin satışına sıcak bakıldığını belirtti. Bu gelişme, 2018 yılında Güney Koreli CJ Group’un BKM’nin yüzde 50’sini satın alma girişimini hatırlattı. O dönem görüşmeler yapılmış, ancak anlaşma sağlanamamıştı.

BKM bugüne kadar 96 sinema filmi, 48 TV programı, 336 sahne gösterisi ve 2.000’e yakın konser düzenledi. Şirketin verilerine göre bugüne dek 7 milyon tiyatro seyircisine ulaşıldı, 2 milyar film izlenimi elde edildi.

Muhabir: ELİF AKSU