Marketing Türkiye YouTube Rating Report, uluslararası basının da dikkatini çekti. Time dergisinde Afşin Yurdakul imzasıyla yayımlanan köşe yazısında, Fatih Altaylı’nın cezaevinden sürdürdüğü yayıncılık faaliyetleri ve YouTube’daki yükselişi değerlendirilirken, Marketing Türkiye’nin raporuna referans verildi.

Rasim Ozan Kütahyalı: 'Kaypak profesör, Fatih Altaylı için Erdoğan’a gitti!' O isim İlber Ortaylı mı?
Rasim Ozan Kütahyalı: 'Kaypak profesör, Fatih Altaylı için Erdoğan’a gitti!' O isim İlber Ortaylı mı?
İçeriği Görüntüle

“ALTAYLI, DAYANIŞMANIN VE BAĞIMSIZLIĞIN SEMBOLÜ HALİNE GELDİ”

Afşin Yurdakul, Time’daki yazısında şunları aktardı: “Altaylı, cezaevinden haber yapmaya devam etti ve izleyici kitlesi giderek büyüdü. Marketing Türkiye ve Medya Takip Merkezi’nin Temmuz ayı verilerine göre, kanalı 60 bin yeni abone kazandı, videoları 28 milyon izlenmeye ulaştı. Hükümetin etkisi altındaki medya ortamında, dayanışma ve bağımsız habere duyulan özlem, Altaylı’yı ülkenin YouTube’unda en çok izlenen gazetecisi haline getirdi.”

Fatih Altaylı yayınlarına neden ara verdi? İşte perde arkası!
Fatih Altaylı yayınlarına neden ara verdi? İşte perde arkası!
İçeriği Görüntüle

Muhabir: ERHAN ALVEROĞLU