Yönetim kurulunun, geçtiğimiz sezon başarılı bir performans ortaya koyan U17 ve U19 takımlarını yeni sezonda A takım çatısı altında değerlendirmeyi planladığı belirtildi. Konuyla ilgili açıklamada bulunan Kulüp Başkanı Yusuf Baycan, genç oyunculara güvenlerinin tam olduğunu vurgulayarak, yeni sezonda altyapıdan gelen kadro üzerine 2-3 tecrübeli ismi de ekleyip ligde mücadele edeceklerini söyledi.
Baycan, kulüp olarak bu konuda kararlı olduklarını ifade ederken, genç ve dinamik bir kadroyla yeni sezonda sahada yer alacaklarının altını çizdi.

Muhabir: Safa Kaan Öztürk