Türkiye'nin ABD'yi 3-2 mağlup ettiği Dünya Kupası maçını tribünden takip eden gazeteci Cüneyt Özdemir, son dakikalarda gelen galibiyet golünün ardından yaşadığı büyük sevinci sosyal medya hesabından paylaştı.

Özdemir'in, "Zırdeliyiz biz :))" notuyla yayımladığı görüntüler kısa sürede geniş yankı uyandırdı.

GOL SEVİNCİ TARTIŞMA YARATTI

Paylaşılan görüntülerdeki coşkulu kutlama bazı sosyal medya kullanıcıları tarafından "abartılı" bulunurken, konu kısa sürede gündemin öne çıkan başlıkları arasına girdi. Bunun üzerine Cüneyt Özdemir, sosyal medya hesabından yeni bir açıklama yayımladı.

"TOPLUM OLARAK NE KADAR BERBAT BİR YERDE OLDUĞUMUZU GÖREBİLİRSİNİZ"

Özdemir, son dakika golüyle gelen galibiyete sevindiğini belirterek, 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda kazanılan ilk maçın ardından yapılan yorumların dikkat çekici olduğunu ifade etti.

Gazeteci paylaşımında şu ifadeleri kullandı: "Son dakika golü sonrasında 24 yıl sonra kazandığımız ilk Dünya Kupası maçında seviniyorum. Bu sevincimin karşılığında altına yazılan yorumlara bakarsanız ne kadar toksik bir futbol ortamında yaşadığımızı görüyorsunuz. Pardon sadece futbol değil, toplum olarak ne kadar berbat bir yerde olduğumuzu da görebilirsiniz. Bilmem bu duyguyu nasıl aşabileceğiz, inanın..."

Muhabir: ELİF AKSU