Fenerbahçe 2022 yazında Santa Clara'ya 3.5 milyon euro ödeyerek Lincoln Henrique'yi kadrosuna katmıştı. Ancak işler pek de beklendiği gibi gitmedi. Sambacı önce Bragantino, sonra da Hull City Kulübü'ne kiralandı. 2025 yazında ise Sarı-Lacivertliler'den bedelsiz ayrılarak Alverca'ya gitti.
2+1 YILLIK ANLAŞMA
Yeniden Süper Lig'e yükselmek isteyen Bursaspor'un bir süredir oyuncuya ilgisi bulunuyordu. Yeşil-Beyazlılar sonunda işi bitirdi. Timsah, 27 yaşındaki 10 numarayla 2+1 yıllık anlaşmaya vardı. Alverca Kulübü'ne ise 2 milyon euro civarında bir bonservis ödenmesi bekleniyor.
36 MAÇA ÇIKMIŞTI
Lincoln Henrique, geride bıraktığımız sezonda Portekiz'de 30 lig maçına çıktı. Sahada 2.376 dakika kaldı. 2 gol ve 5 asist üretti. Sambacı, Fenerbahçe döneminde ise toplam 36 resmi mücadelede forma giymişti. Sarı-Lacivertli kariyerini 3 gol ve 9 asistle noktaladı.





