Fenerbahçe yönetimi, İspanya milli takımının golcüsü Mikel Oyarzabal’ı kadrosuna katmak için menajeriyle masaya oturdu. Sarı-lacivertliler, Real Sociedad’a bonservis bedeli olarak 25 milyon Euro ödemeye hazır olduklarını iletti. Oyuncu tarafına ise transferi bitirmek adına son derece yüksek ve tatmin edici bir bütçe ayırdıklarını net bir şekilde bildirdi. Maaş talepleri soruldu.

"BİLE" DEDİĞİ RAKAM ZATEN NORMAL

Teklifin ardından oyuncusuyla bir araya gelen menajerin yönetime geri dönüşü ise adeta soğuk duş etkisi yarattı. Oyarzabal’ın Türkiye’ye gelme fikrine yaklaşımı oldukça trajikomikti. İspanyol yıldız, menajeri aracılığıyla Fenerbahçe’ye, "10 milyon Euro bile verseniz gelmem" diyerek kapıları kesin bir dille kapattı.

TÜRK FUTBOLUNUN ACI VEREN DURUMU

Real Sociedad’da yıllık net 3.8 milyon Euro kazanan Oyarzabal’ın paradan ziyade kariyer odaklı bu katı duruşu, Başkan Aziz Yıldırım ve transfer komitesini şoke etti.

Yönetim toplantısında masaya gelen bu net ve çarpıcı yanıt, yöneticiler arasında buruk bir gülüşmeye neden olurken, Türk futbolunun uluslararası arenadaki acı durumunu da bir kez daha gözler önüne serdi.

SÖRLOTH BİLE 15 MİLYON EURO İSTİYOR

Yaşanan bu Oyarzabal krizi, Süper Lig’e yıldız futbolcu getirmenin sadece bütçeyle çözülemeyeceğini gösterdi.

Nitekim mevcut transfer piyasasında Serhou Guirassy nakit 12 milyon Euro, Mason Greenwood nakit 15 milyon Euro, Alexander Sörloth nakit 15 milyon Euro ve Yıldırım'ın "pehlivan"a benzettiği Lukaku bile yıllık 10 milyon Euro net maaş talep ederken; Oyarzabal'ın "bile" dediği rakam yöneticileri kara kara düşündürdü.

Muhabir: ELİF AKSU