A Milli Futbol Takımı'nın Dünya Kupası'nda gruptan çıkamadan elenmesinin ardından kamp sürecine ilişkin dikkat çeken iddialar gündeme geldi.
Spor yorumcusu Serdar Ali Çelikler, Milli Takım'ın Arizona kampında yaşananlarla ilgili kendisine aktarılan bilgileri paylaşırken, özellikle villa vaadi, prim sistemi ve kamp koşullarına ilişkin çarpıcı ifadeler kullandı.
"26 FUTBOLCUNUN TAMAMI VİLLAYI İSTEMİYOR"
Çelikler, futbolcuların TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun gündeme getirdiği villa ödülüne sıcak bakmadığını söyledi.
Aktardığı bilgilere göre futbolcular, ABD maçı sonrasında villa istemediklerini federasyona iletmeyi planlıyor.
Çelikler, "26 futbolcunun tamamı villayı istemedikleri konusunda hem fikir" ifadelerini kullandı.
"ORTADA VİLLA YOK"
Villa projesine ilişkin de dikkat çeken değerlendirmeler yapan Çelikler, ortada teslim edilmeye hazır bir proje bulunmadığını öne sürdü.
Çelikler, söz konusu arazinin imar izniyle ilgili sorunlar yaşadığını belirterek, "Zaten ortada villa falan yok. İmar izni problemi olan, sürekli mahkemelik olan bir arazide 3852 villa yapılırsa vermek gibi düşüncesi vardı. Belki de imar iznini kolaylaştırmak için böyle düşündü. Ortada bir villa yok ki versinler" dedi.
PRİM KRİZİ İDDİASI
Milli Takım'da prim konusunun da gündeme geldiğini anlatan Çelikler, Kosova maçının ardından futbolculara kişi başı 1 milyon euro prim sözü verildiğini öne sürdü.
Daha sonra rakamın değiştiğini ifade eden Çelikler, "İbrahim Hacıosmanoğlu, Kosova maçından sonra kişi başı 1 milyon euro prim diyor. Sonra İbrahim Bey, 'Ben fazla söylemişim, 500 bin euro. Bunun 250'si ABD'ye gidince, 250'si turnuva bitince' diyor" ifadelerini kullandı.
FUTBOLCULARDAN PERSONELE DESTEK
Çelikler'in aktardığına göre kamp çalışanlarına ayrılan ödüllerin yetersiz kalması üzerine bazı futbolcular devreye girdi.
İddialara göre Hakan Çalhanoğlu 150 bin euro, Merih Demiral 200 bin euro, diğer futbolcular ise 100 bin euro toplayarak teknik ve idari personele destek sağladı.
Çelikler, "Bunu da ceplerinden vermişler" dedi.
"ÇOK FAZLA ANKSİYETE YAŞADIK"
Kamp sürecinde yaşanan en dikkat çekici detayın ise futbolcuların psikolojik durumu olduğunu belirten Çelikler, oyuncuların kendisine aktarılan ifadelerini paylaştı.
"Prim sorunu yoksa niye böyle oldu diye sordum" diyen Çelikler, futbolculardan aldığı yanıtı şöyle aktardı:
"Biz de anlamadık. Arizona kötü, otel kötü. Başka da bir sorun yok. Çok fazla anksiyete yaşadık."
Çelikler ayrıca kamp kafilesinde mentör, psikolog veya psikiyatrist bulunmadığını da öne sürdü.
ARİZONA KAMPI TARTIŞMA YARATTI
Arizona'daki kamp koşullarını da eleştiren Çelikler, "Madem kötüydü, cepten harcayıp başka yere götürülemez miydi?" sorusunu yöneltti.
Milli Takım'ın Dünya Kupası'na erken veda etmesinin ardından kamp süreciyle ilgili ortaya atılan bu iddiaların yeni tartışmaları beraberinde getirmesi bekleniyor.