A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası'na grup aşamasında veda etmesine rağmen son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından Kontraspor YouTube kanalında değerlendirmelerde bulunan Nihat Kahveci, galibiyetten çok Vincenzo Montella'nın maç sonu açıklamalarına tepki gösterdi.
Montella'nın açıklamalarını sert ifadelerle eleştiren Kahveci, teknik adamın eleştirilere verdiği yanıtları doğru bulmadığını söyledi.
Kahveci, "Bak! Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya. Hak ediyor. Hala laf sokuyor. İstatistikler, istatistikler... Nedir bu kadar açıklama ya! Yeter abi!" ifadelerini kullandı.
Milli takımın ilk iki maçtaki performansına dikkat çeken eski futbolcu, teknik heyetin eleştiriler yerine hataları kabul etmesi gerektiğini savundu.
"ZIDANE MI ELEŞTİRDİ, ANCELOTTI MI?"
Montella'nın eleştirilere fazlasıyla takıldığını söyleyen Kahveci, açıklamalarında şu sözlere yer verdi:
"Ne oldu Montella'ya? Kimin lafını duyup bu kadar takıyorsunuz? Ulan Zidane mı eleştirdi, Ancelotti mi eleştirdi? İnsanları soğuttunuz. Sabah maçı izlemek için kalkmadılar. Özür dileyin."
Kahveci, maç günlerinde büyük emek harcadıklarını belirterek, "Verin Türk pasaportunu gitsin. Ben bunun bu açıklamalarını dinlemek zorunda değilim." sözleriyle eleştirisini sürdürdü.
MONTELLA NE DEMİŞTİ?
ABD maçının ardından konuşan Vincenzo Montella, takımın ilk iki maçta da aynı mücadele ruhunu ortaya koyduğunu savunmuştu.
İtalyan teknik adam, futbolcularının yoğun eleştirileri hak etmediğini belirterek, "İlk iki maçta da bu ruhu sergiledik ama futbolda bazen olmuyor. Futbolcularımın hiçbir zaman bu kadar spesifik saldırıları hak ettiğini düşünmüyorum." ifadelerini kullanmıştı.