Galatasaray camiasının yakından takip ettiği isimlerden biri olan Wilfried Singo, Almanya maçında yaşadığı sakatlığın ardından sağlık kontrollerinden geçti. Fildişi Sahili Milli Takımı'nın yaptığı açıklama, sarı-kırmızılı taraftarları rahatlattı.
TETKİK SONUÇLARI OLUMLU ÇIKTI
Fildişi Sahili Futbol Federasyonu, Dünya Kupası grup aşamasında Almanya ile oynanan karşılaşmada sakatlanarak oyundan çıkan Singo'nun kapsamlı kontrollerden geçirildiğini duyurdu.
Federasyondan yapılan açıklamada, 22 Haziran Pazartesi günü gerçekleştirilen sağlık kontrollerinin olumlu sonuç verdiği belirtildi.
BİRKAÇ GÜN DİNLENECEK
Milli takım sağlık ekibinin değerlendirmesine göre Singo'nun ciddi bir sağlık sorunu bulunmuyor. Yapılan açıklamada, tecrübeli savunmacının en iyi şekilde iyileşebilmesi için birkaç gün dinleneceği ve tedavi programına alınacağı ifade edildi.
Fildişi Sahili Futbol Federasyonu ayrıca oyuncunun sağlık durumunun yakından takip edileceğini duyurdu.
SINGO'DAN DA AÇIKLAMA GELDİ
Sakatlığının ardından sosyal medya hesabından açıklama yapan Wilfried Singo, taraftarlara rahat bir nefes aldırdı. Fildişili futbolcu, "Çok şükür ki ciddi bir şeyim yok. Mücadeleye devam etmek için yakında geri döneceğim" ifadelerini kullandı.
Bu açıklama, oyuncunun uzun süre sahalardan uzak kalmayacağı yönündeki beklentileri güçlendirdi.





