Gazi Mahallesi Stadı’nda oynanan maçta etkili bir oyun ortaya koyan Silivri temsilcisi, Play Off heyecanına harika bir başlangıç yaptı. Maçta rakip fileleri dört kez havalandıran Zeynep Nisa Erdem maçın yıldızı olurken, mavi-beyazlara tırı getiren diğer golü de Aliye Gencer attı. Bu sonuçla ikinci tura yükselen Gümüşyakaspor, bir sonraki turdaki rakibini beklemeye başladı. Maç sonrası bir açıklama yapan Gümüşyakaspor Kulüp Başkanı Feyyaz Özçakıcı, kız futboluna yaptıkları yatırımın karşılığını almaktan memnuniyetini dile getirirken, teknik direktör ve altyapı koordinatörü Serhan Küçük de açıklamasında, oynadıkları futbolun karşılığını sahada tur olarak aldıklarını söyledi.

Muhabir: İSKENDER KORDU