Kızılcık Şerbeti'nde Nilay karakterini canlandıran Feyza Civelek hakkında ortaya atılan iddialar gündemdeki yerini koruyor. Oyuncunun diziden ayrılıp ayrılmayacağı tartışılırken, hem dizinin senaristi Melis Civelek hem de yapımcı Faruk Turgut konuyla ilgili açıklama yaptı.

"BU PAYLAŞIMLARIN TAMAMI ASILSIZ"

Sosyal medyada, "Nilay karakteri diziden ayrılırsa senaristliği bırakacağı" yönünde paylaşımlar yapılmasının ardından açıklama yapan Melis Civelek, bu iddiaların gerçeği yansıtmadığını söyledi.

Civelek, hikâyelerin doğal akışı içinde bazı karakterlerle yolların ayrıldığını, yeni karakterlerin de hikâyeye dahil olduğunu belirterek, oyuncularla olan kişisel yakınlıkların bu kararlarda etkili olmadığını ifade etti.

Açıklamasında şu sözlere de yer verdi: "Ben Feyza'nın annesiyim, Nilay'ın annesi değilim ve işimi yıllardır profesyonelce yerine getiriyorum. Sosyal medyada yer alan bu paylaşımların tamamı asılsızdır."

"FEYZA GİDERSE DİZİ BİTEBİLİR"

Yapımcı Faruk Turgut ise katıldığı programda dizinin geleceğine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Turgut, yeni sezon başlamadan önce uzun bir süreç bulunduğunu belirterek, bu süre içinde birçok gelişmenin yaşanabileceğini söyledi "Şu an dizi yayında değil. Eylül ayına kadar daha 4 aylık bir süreç var. Bu 4 ayda neler olur, ne biter? Kanal satılır mı? Kanalda başka bir yapılanmaya geçilir mi? Bugünden konuşmanın çok anlamlı olduğunu düşünmüyorum." ifadelerini kullanan Turgut, dikkat çeken bir değerlendirmede daha bulundu.

"Feyza giderse dizi bitebilir. Bu dizinin senaristi Melis Hanım. Allah kimseyi kızıyla, çocuğuyla sınamasın. Melis Hanım'ı zor bir durumda bırakacak işin içinde ben de olmam." sözleriyle tartışmalara ilişkin görüşünü paylaştı.

Muhabir: ELİF AKSU