Dizi ve film projelerinin yanı sıra reklam dünyasında da adından sıkça söz ettiren Serenay Sarıkaya, bu kez yeni iş birliğiyle gündemde. Başarılı oyuncunun, ünlü bir jean markasıyla yaptığı anlaşmadan 32 milyon TL kazanacağı iddia edildi.

“SANIRSIN MARKAYA ORTAK OLDU”

Haberin X’te yayılmasıyla kullanıcılar konuyu gündeme taşıdı. Birçok kişi “32 milyon TL ne demek ya, sanırsın markayı satın aldı!” ve “Yok artık, bu kadar da olmaz” yorumlarını yaptı.

DİJİTAL DİZİLERİN GÖZDESİ, MARKALARIN FAVORİSİ

Son dönemde dijital platformlarda yer alan projelere ağırlık veren Sarıkaya, TV ekranlarında en son Kıvanç Tatlıtuğ ile “Aile” dizisinde rol almıştı. Hem oyunculuk performansı hem de marka değeriyle reklam dünyasının en çok tercih edilen yüzlerinden biri haline geldi.

Muhabir: ERHAN ALVEROĞLU