Jennifer Lopez’in Türkiye’nin ünlü bir pırlanta markasının yüzü olması, Ekim ayında açıklanmış ve büyük ses getirmişti. ABD medyası, anlaşmanın finansal boyutuna ilişkin dikkat çeken bir iddia ortaya attı. New York Post’un Page Six köşesine konuşan bir kaynağa göre, Lopez’in kampanya karşılığında alacağı ücret 10 milyon dolar.
“JLO İÇİN DÜŞÜK RAKAM”
Jennifer Lopez’in reklam kampanyası için aldığı iddia edilen 10 milyon doların süperstar düzeyindeki bir isim için düşük bulunduğunu belirtti. Kaynak, ABD basınına şu ifadeleri aktardı: “Eskiden çok daha büyük anlaşmalar yapardı. Sponsorluklardan 20, 30 hatta 50 milyon dolar kazanırdı. Bu yüzden 10 milyon dolar duyulunca şok oldum. JLO için düşük bir rakam. Haberlerde kalmak istiyor, gençliğinin peşinde. Şu an gündemde olmak için her şeyi yaptığı bir dönemde.”

JLO, HİNDİSTAN’DAKİ DÜĞÜNDEN 2 MİLYON DOLAR DAHA KAZANDI
Jennifer Lopez’in geçtiğimiz hafta sonu Hindistan’da bir milyarderin düğününde sahne aldığı ve bu performans karşılığında 2 milyon dolar kazandığı da belirtildi. Ünlü yıldızın son aylarda yoğun şekilde marka işbirlikleri ve özel etkinliklerde boy göstermesi, kariyerinde farklı bir ticari dönem yaşadığı yönünde yorumlara neden oldu.





