FB TV’ye açıklamalarda bulunan Kosovalı futbolcu Vedat Muriqi, sarı-lacivertli formaya yeniden kavuşmanın kendisi için büyük bir mutluluk olduğunu söyledi.
Transfer sürecine emek veren herkese teşekkür eden Muriqi, “Çok mutluyum. Burada olmak gurur verici. Burayı özlediğimi biliyordum ama ne kadar çok özlediğimi şimdi anladım” dedi.
Tecrübeli golcü, Fenerbahçe’den ayrı olsa da kulübü sürekli takip ettiğini belirterek, “Sanki hiç gitmemiş gibiyim. Bu büyük kulüp başka yerde yok” ifadelerini kullandı.
TRANSFER SÜRECİNİ ANLATTI
Transfer sürecine ilişkin detaylar paylaşan Muriqi, görüşmelerin Ocak ayında başladığını söyledi.
Sezon başında Mirsad Türkcan ve Oğuz Çetin ile iletişime geçtiğini belirten futbolcu, “Ben de hemen ‘tamam’ dedim. Tatil önemli değil, kulüpler anlaşsın yeter” ifadelerini kullandı.
Artık daha tecrübeli bir oyuncu olduğunu vurgulayan Muriqi, “25 yaşındaki Vedat yok ama çok daha istekli bir Vedat var” dedi.
AİLE DE FENERBAHÇE’YE SEVİNÇLE DÖNDÜ
Kosovalı futbolcu, transfer kararını ilk olarak eşine söylediğini belirtti.
Eşinin de büyük bir Fenerbahçe taraftarı olduğunu ifade eden Muriqi, “Ailecek çok mutlu olduk. O da hemen ‘yapalım’ dedi” şeklinde konuştu.
İSMAİL KARTAL VURGUSU
Teknik direktör İsmail Kartal hakkında da konuşan Muriqi, deneyimli çalıştırıcının kulüp için önemli bir isim olduğunu söyledi.
Kartal’ın her dönem takıma aynı oyun anlayışı ve mücadele ruhunu kazandırdığını ifade eden golcü oyuncu, “Onun önderliğinde şampiyonluk hedefliyoruz” dedi.
KADIKÖY HEYECANI VE ŞAMPİYONLUK SÖZÜ
Fenerbahçe’den hiç ayrılmamış gibi hissettiğini belirten Muriqi, Kadıköy atmosferini özlediğini söyledi.
Taraftar desteğinin önemine dikkat çeken Kosovalı futbolcu, sezon sonunda şampiyonluk için elinden geleni yapacağı sözünü verdi.




