Sponsorluk görüşmelerinin henüz sonuç vermemesi nedeniyle yönetimin iç transfer, dış transfer ve teknik direktör konusunda da somut bir adım atmadığı belirtildi. Kulüpte yeni sezon planlamasının sponsorluk sürecine göre şekilleneceği ifade edildi.
Konuyla ilgili açıklama kulüp başkanı Özer Sarı’dan geldi. Mevcut tabloyu net sözlerle değerlendiren Sarı, şu aşamada kulüpte hiçbir konunun kesinleşmediğini söyledi. Sarı açıklamasında, “Şu anda durumumuz iyi değil, hiçbir şey belli değil. Şöyle yaparız, böyle yaparız dersek yanlış bir cümle kurmuş oluruz. Hiç kimseyle de anlaşmış değiliz, teknik direktör de dahil. Beklentilerimiz var, eğer olursa duruma göre hareket edeceğiz” ifadelerini kullandı.





