Yeraltı dizisindeki performansıyla sezonun en çok konuşulan oyuncularından biri olan Devrim Özkan, bu kez reklam dünyasındaki iddialarla gündeme geldi. Sezon finalinin ardından dinlenmek için Bodrum'a giden oyuncunun, kariyerindeki yükselişi yeni iş birlikleriyle sürdürdüğü konuşuluyor.

YERALTI'NIN ARDINDAN MİLYONLUK ANLAŞMA İDDİASI

Magazin kulislerinde yer alan iddialara göre Devrim Özkan, bir otomobil markasının reklam yüzü olmak için anlaşma sağladı. Konuşulan rakamlara göre oyuncunun bu iş birliğinden yaklaşık 11 milyon 500 bin TL gelir elde edeceği öne sürüldü.

SEZON FİNALİ SONRASI BODRUM'A GİTTİ

Yeraltı dizisinde Uraz Kaygılaroğlu ve Deniz Can Aktaş ile başrolü paylaşan Özkan, yoğun geçen sezonun ardından tatil için Bodrum'u tercih etti. Oyuncunun tatil döneminde de yeni proje görüşmelerini sürdürdüğü belirtiliyor.

Muhabir: ELİF AKSU