Gençleştirme operasyonuna hazırlanan yönetimin, geçtiğimiz sezon U17 ve U19 takımlarında görev yapan Eyüp Kaymakçı ile yola devam etmeyi planladığı kaydedildi.
Yönetimin bu kararı almasında, Kaymakçı’nın hem altyapı oyuncularını yakından tanımasının hem de gelişim liglerinde elde ettiği başarılı sonuçların etkili olduğu belirtildi. Genç oyunculara dayalı bir kadro yapılanmasına gitmeyi hedefleyen Büyükçekmece temsilcisinin, A Takımı da bu nedenle Kaymakçı’ya emanet etmeyi düşündüğü ifade edildi.
Kulüp yönetiminde bu konuda ortak bir görüş oluştuğu, resmi imzaların ise yapılacak yönetim kurulu toplantısının ardından atılmasının beklendiği öğrenildi. Kaymakçı’nın takımın başına getirilmesi halinde Büyükçekmece Belediyespor’da ikinci Kaymakçı dönemi de resmen başlamış olacak.

Muhabir: İSKENDER KORDU