Bir dönem yakın dostluklarıyla konuşulan Hadise ve Seda Bakan, yollarını ayırmalarının ardından uzun süre sessiz kalmıştı. Katıldığı programda Fatih Altaylı'nın bu konuyu gündeme getirmesiyle Bakan, yaşanan sürece ilişkin ilk kez açıklamalarda bulundu.

FATİH ALTAYLI DOĞRUDAN SORDU

Programda Altaylı, daha önce Hadise ile birlikte konuk olduklarını hatırlatarak şu ifadeleri kullandı: "Bu sefer yalnız geldin. Geçen sefer buraya Hadise ile beraber geldiniz. Siz o zaman birbirinizi arkadaş zannediyordunuz. Ben sizin aslında bir süre sonra kavga edeceğinizi, kapışacağınızı o gün hissetmiştim. Kavga etmediniz ama pek de hoş olmadı değil mi ayrılığınız?"

Fatih Altayli Seda Bakan 4 Ozpo

"KAVGA ETMEDİK, BİRBİRİMİZDEN UZAKLAŞTIK"

Seda Bakan ise ayrılığın düşünüldüğü gibi yaşanmadığını belirterek, "Kavga etmedik ama... Ya hoş olmadı değil aslında. Yani bir şey de olmadı..." dedi.

Ünlü oyuncu, yaşananları şu sözlerle anlattı: "Birbirimizden uzaklaştık aslında. Konuşmadan uzaklaştık."

"GERÇEKTEN BİR GERGİNLİK OLMADI"

Aralarında kırıcı bir olay yaşanmadığını vurgulayan Bakan, "Yani bir karar alarak ya da hani birbirimizi kırdığımıza inanmıyorum. Gerçekten bir gerginlik olmadı." ifadelerini kullandı. Oyuncu, süreçten sonra dostluklara bakışının değiştiğini de dile getirdi.

"BELKİ DE BEN DE KIRMIŞ OLABİLİRİM"

Seda Bakan, açıklamasını şu sözlerle tamamladı: "Benim açımdan hiç sorun yok. Ben sadece şunu anladım. Belki de çok fazla insanla arkadaşlık yapmamak mı gerekiyor? Artık biraz daha aileme ve kendi içime mi dönmem gerekiyor? Bunları düşünmeye başladım sadece. Belki de ben de kırmış olabilirim."

Muhabir: ERHAN ALVEROĞLU