Mustafakemalpaşaspor’un eski kulüp başkanlarından İhsan Şahin, hem günlük yaşamına hem de Türk futboluna dair düşüncelerini paylaştı. Uzun yıllar kulüp başkanlığı yaptığını hatırlatan Şahin, futboldan hiçbir zaman kopmadığını söyledi.
“TÜRKİYE’NİN GELDİĞİ DURUM BENİ GERÇEKTEN ÇOK ÜZDÜ”
Günlerini daha sakin bir tempoda geçirdiğini ifade eden Şahin, “Sabah geliyorum, akşama kadar burada vakit geçiriyorum, ardından eve gidiyorum. Futbolla da ilgilenmeye devam ediyorum. Dünya Kupası’nı takip ediyorum. Türkiye’nin geldiği durum beni gerçekten çok üzdü. Gol atamadan, puan alamadan dönmeleri üzücü. İnşallah yarın sabah oynanacak maçta Amerika’yı yenip en azından prestijlerini düzeltirler” dedi.
Mustafakemalpaşaspor’da uzun yıllar görev yaptığını belirten Şahin, kulüp başkanlığı döneminde en büyük amaçlarının gençleri kötü alışkanlıklardan uzak tutup spora kazandırmak olduğunu söyledi.
1992 yılında belediyenin kurulmasının ardından kendisinin de meclis üyesi olarak görev yaptığı belediyede, belediye başkanı tarafından Mustafakemalpaşasor’a görevlendirildiğini kaydeden Şahin, “Kemalpaşa’da mahallede yaşadığımız için oraya karşı sorumluluk hissettik. Çocukların sokakta başka işlerle uğraşmaması için elimizden geldiğince onları spora yönlendirmeye çalıştık. 15-16 yıl kulüp başkanlığı yaptım. O süreçte gençlere önemli hizmetler verdiğimi düşünüyorum” diye konuştu.
“AVCILARSPOR’UN BULUNDUĞU YER BENİ ÜZÜYOR”
Avcılarspor’la ilgili bir değerlendirmede bulunan Şahin kulübün bugün bulunduğu noktayı da değerlendirerek kulüün daha iyi seviyelerde olması gerektiğini savundu. Şahin Belediyenin süreç içerisinde kulübe yeterince katkı sunamadığını dile getiren Şahin, şu ifadeleri kullandı “Bizim dönemden sonra işler istenildiği gibi gitmedi. Belediye de bu konuda etkili olamadı. Bir ara kulübü Belediyespor çatısı altına aldılar ama maalesef onu da sağlıklı şekilde yönetemediler. O dönemde birlikte mücadele ettiğimiz Tuzla, Ümraniye gibi takımlar bugün çok daha üst liglere çıktı. Bence Avcılarspor da en azından 2. ya da 3. lig seviyelerinde olabilecek bir potansiyele sahip.”
“SPOR YAPAN GENÇ, TOPLUMA DA MUTLULUK VERİR”
Gençlerin sporla iç içe olması gerektiğini vurgulayan Şahin, sporun sadece saha içinde değil, toplum hayatında da olumlu etkiler oluşturduğunu söyledi.
Şahin, “Doğru bir yönetim kadrosu kurulursa burada gençlerin uğraşabileceği güçlü bir spor ortamı oluşur. Spor yapan çocuk hem kendisine hem ailesine hem de çevresine olumlu katkı sağlar. Spor sağlıktır, spora yapılan yatırım gençliğe yapılan yatırımdır” ifadelerini kullandı.
KISA’YA DESTEK MESAJI
Açıklamalarında Avcılarspor Kulüp Başkanı Erkut Kısa’ya da özel bir parantez açan İhsan Şahin, genç isimlere destek verilmesi gerektiğini belirterek, “Erkut’u tanıyorum, bizim futbolcumuzdu. Kendisine başarılar diliyorum. İnşallah başarılı olur. Herkesin gençlere yardım etmesi lazım. Biz artık kendi dönemimizi tamamladık ama gençlerin önünü açmak gerekiyor. Eğer bu işe el atılırsa güzel şeyler olacağına inanıyorum” dedi.





