Gazeteci Nevşin Mengü, yaptığı yayında Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'na yönelik dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Hacıosmanoğlu'nun tutumunu eleştiren Mengü, sistemde makam sahibi olan kişilerin kendilerini dokunulmaz gördüğünü savundu.

"BENİ ELEŞTİRENİ İÇERİ ATIN DİYOR"

Mengü açıklamasında şu ifadeleri kullandı: "Bak, eline gücü geçiren TFF Başkanı bile diyor ki: 'Kardeşim, beni eleştireni içeri atın.' Kendine bir koltuk bulan, kendisini her şeyin üstünde, dokunulmaz görüyor. Kimse hiçbir şey diyemez. Niye? Çünkü o, bu sistemde bir koltuk sahibi."

Mengü, eleştirilerinin devamında şunları söyledi: "Geri kalan herkes de çok affedersiniz, onların gözünde eşek gibi susacak ve katlanacak. Hata yapılırsa da katlanacak. Batırılırsa da katlanacak. Buna karşı bir şey söyleyen varsa içeri atılacak. Demek ki bugün iyi kötü koltuk sahibi olan herkesin kafasındaki sistem bu."

"HERKESİ İÇERİ ATIYORSUNUZ, BUNLARI DA ATIN"

TFF Başkanı'nın yaklaşımını eleştiren Mengü, şu sözleri kullandı: "TFF Başkanı dedi ki: 'Herkesi içeri atıyorsunuz, bunları da atın. Bunları da atın.'" Ardından dikkat çeken bir benzetme yapan Mengü, sözlerini şöyle sürdürdü: "Ya bence biz oldu olacak, Türkiye'yi bir büyük hapishane yapalım. Hatta bence herkesin standardı olsun, ev hapsi olsun. Hepimizin bileğine bir kelepçe takılsın. Özel izinle çıkalım evden. Özel izin isteyelim biz devletten. Çıkalım mı, işe gidelim mi, gelelim mi diye tek tek devlet izin versin. Böyle büyük bir hapishane olsun. Arada gidip biz yatalım orada."

"BİLET KESER GİBİ HAPSE ATSINLAR"

Mengü açıklamasının devamında şu ifadeleri kullandı: "Yani devletimiz yorulmasın, hiç mahkeme falan görmesin. Arada biz, her Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak, gidelim. Her sene bir ay, iki ay yatalım. Çıkalım, öyle devam edelim. Bari oldu olacak böyle bilet keser gibi bizi atsınlar hapse. Arada yatıp yatıp çıkalım. Maşallah ya."

Muhabir: ELİF AKSU