Ünlü isimlerin sadece dizi ve film gelirleri değil, reklam anlaşmalarından kazandıkları da dudak uçuklatıyor.
Son olarak Kıvanç Tatlıtuğ’un 44 milyon TL’lik bir giyim markası anlaşmasına imza atması gündeme oturdu. Sosyal medyada binlerce paylaşım yapılan haber, kısa sürede X’te trend listesine girdi.

SERENAY SARIKAYA’DAN SONRA KIVANÇ TATLITUĞ

Öncesinde Serenay Sarıkaya’nın 32 milyon TL’lik jean markası anlaşması gündem olmuştu.
Ardından Tatlıtuğ’un bu dev anlaşması, sosyal medyada “en çok kazanan ünlüler” tartışmasını yeniden alevlendirdi.

Serenay Sarıkaya’nın kazancı gündemde: 'Paraya bak sanırsın ortak oldu'
Serenay Sarıkaya’nın kazancı gündemde: 'Paraya bak sanırsın ortak oldu'
İçeriği Görüntüle

“BUNLARA PARA VERECEKLERİNE 1000 TL İNDİRİM YAPSALAR…”

Bazı kullanıcılar, bu rakamlara tepki göstererek markaların yanlış strateji izlediğini savundu: “Bunlara 44 milyon vereceklerine 1000 TL indirim yapsalar daha çok ses getirirler.”

Bir başka kullanıcı ise “Bu reklamlar artık hiçbir işe yaramıyor, kimse ünlü görünce alışveriş yapmıyor.”
yorumunu yaptı.

Muhabir: CANER DOKUYUCU