Beşiktaş Kulübü Başkanı Serdal Adalı, ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformu üzerinden yaptığı açıklamada, basketbol takımının Avrupa’nın en üst düzey organizasyonu olan EuroLeague’de mücadele edeceğini duyurdu.
Adalı, camianın uzun süredir beklediği bu gelişmenin gerçekleşmesinden dolayı büyük mutluluk duyduklarını ifade etti.
“BEŞİKTAŞ’A AVRUPA LİGİ YAKIŞIRDI”
Açıklamasında Beşiktaş taraftarının oluşturduğu basketbol kültürüne dikkat çeken Adalı, “Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Avrupa Ligi yakışırdı” dedi.
Yönetim olarak üzerlerine düşeni yaptıklarını belirten Adalı, bu başarının camia için önemli bir adım olduğunu vurguladı.
YÖNETİM VE TEKNİK EKİBE TEBRİK
Serdal Adalı, süreçte emeği geçen isimlere de teşekkür etti.
Basketbol İcra Kurulu Başkanı Özkan Arseven ve başantrenör Dusan Alimpijevic’i tebrik eden Adalı, kulübün doğru bir planlamayla bu noktaya geldiğini söyledi.
HEDEF AVRUPA’DA BÜYÜK BAŞARILAR
Beşiktaş’ın Avrupa Ligi’nde sadece yer almakla kalmayacağını belirten Adalı, hedeflerinin büyük zaferler olduğunu ifade etti.
Yeni sezonda güçlü bir organizasyon kurmak için çalışmalara başlandığını söyleyen Adalı, taraftarı da bu yolculukta takımı desteklemeye davet etti.




